Ronald de Niet De metro van vrijdagavond Het gaat best goed, dat reizen met bus en metro. Behalve op vrijdagavond. Op vrijdag hebben wij koopavond in Rotterdam en dat betekent dus een
Gedicht: Mist in Rotterdam Daar ga ik dan vroeg in de morgen, in die waterige kou naar het werk. Op de Maashaven zag ik alleen iets, tot op tien
Rein Wolters Café de ‘Oude Sluis’ hoopt alsnog op komst Máxima en Alexander Bruiner dan de ‘Oude Sluis’ kan een café niet zijn. Niet sinds gisteren, maar al een volle eeuw. Wat ooit een wachtlokaal was voor schuttende
Kracht van de Stad Ik loop wel eens door de stad en voel dan de kracht van Rotterdam. Klinkt gek, immers is onze stad maar een locatie in Zuid